FAQ'S
- HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?
Je kunt onze webshop bezoeken door op "Shop" te klikken. Zodra je op de pagina bent, kun je door alle verschillende producten bladeren en het product selecteren dat je wilt kopen. Nadat je het product hebt geselecteerd, moet je het toevoegen aan je winkelwagen door op de knop "In Winkelwagen" te klikken. Als je meer dan één product wilt kopen, kun je ze op dezelfde manier aan je winkelwagen toevoegen.
Zodra u alle producten die u wilt kopen aan uw winkelwagen hebt toegevoegd, kunt u naar de kassa gaan. Hier wordt u gevraagd om uw persoonlijke gegevens in te vullen, zoals uw naam, adres en betalingsgegevens. Zorg ervoor dat je alle verplichte velden correct invult.
Nadat je alle benodigde informatie hebt ingevuld, kun je op de knop "Bestelling plaatsen" klikken. Hiermee wordt je bestelling verzonden naar onze winkel en ontvang je van ons een bevestigingse-mail met alle gegevens van je bestelling.
Dat is het! Je hebt met succes een bestelling geplaatst!
- IK WOON BUITEN AMSTERDAM, KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN EN DEZE LATEN BEZORGEN?
Natuurlijk! Dankzij onze logistieke partner Trunkrs kunnen we in elke uithoek van Nederland leveren.
- WANNEER WORDT MIJN BESTELLING BEZORGD?
Tijdens het afrekenen wordt je gevraagd om de bezorgdatum van je bestelling te kiezen. We leveren in heel NL van dinsdag tot en met vrijdag van 17-22:30 uur. We hebben ook een extra bezorgdag op zaterdag ALLEEN in Amsterdam 14-20 Pm. Zondag en maandag zijn we gesloten.
- HOE WERKT DE LEVERING?
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, maken we deze klaar op de bezorgdatum die je hebt geselecteerd. s Ochtends ontvang je trackinginformatie van onze logistieke partner Trunkrs. Je kunt de status van je bestelling bekijken, inclusief de verwachte leverdatum. Als je vragen of opmerkingen hebt over het leveringsproces, aarzel dan niet om deze te stellen. We zijn er om je op alle mogelijke manieren te helpen!
- KAN IK MIJN BESTELLING AFHALEN?
Ja, je kunt je aankopen direct afhalen in onze productiekeuken. Houd er wel rekening mee dat je je bestelling nog steeds online moet plaatsen voordat je kunt afhalen.
- WAAR ZIJN JULLIE GEVESTIGD?
Ons adres is Gyroscoopweg 10, 1042AB Amsterdam. We zijn gevestigd in industriegebied Sloterdijk tussen Jumbo Distributiecentrum en TIP. Als je ons niet kunt vinden, stuur ons dan een e-mail of sms via onze webchat of Instagram. We helpen je dan verder.
- IS ER EEN MINIMALE BESTELWAARDE?
Er geldt een minimale bestelwaarde van €30 voor levering. Dit is exclusief de verzendkosten van €3,95. Als je bestelling echter meer dan €70 waard is, krijg je gratis verzending.
- IK HEB GEEN TRACKINGINFORMATIE VAN MIJN BESTELLING ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?
Het spijt ons te horen dat je nog geen volginformatie hebt ontvangen. Heb je je map met ongewenste e-mail gecontroleerd voor het geval de e-mail daar per ongeluk is gefilterd? Als je het nog steeds niet kunt vinden, kun je contact met ons opnemen en helpen we je verder!
- IK WIL HET VERZENDADRES VAN MIJN BESTELLINGEN WIJZIGEN, HOE DOE IK DAT?
Neem contact met ons op via info@amsterdambakingcompany.com en we helpen je verder! Houd er rekening mee dat als je pakket al gesorteerd is, we het afleveradres mogelijk niet kunnen wijzigen voor levering op dezelfde dag. Als dit toch gebeurt, begrijp dan dat we niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor eventuele vertragingen in de levering.
- ZIJN DE EMPANADAS GLUTENVRIJ?
Helaas zijn onze empanadas niet glutenvrij.
- ZIJN DE EMPANADAS HALAL?
Helaas zijn onze empanadas niet halal.
- HOE LANG VAN TEVOREN MOET IK BESTELLEN?
We raden je aan je bestelling zo ver mogelijk van tevoren te plaatsen om de beschikbaarheid te garanderen. Hoe eerder je bestelt, hoe beter!
- EMPANADAS MOETEN GEKOELD WORDEN, HOE LEVEREN JULLIE?
We willen er zeker van zijn dat je gekoelde producten in topconditie aankomen. Daarom gebruiken we geïsoleerde verpakkingen met koelelementen om de juiste temperatuur te behouden tijdens het transport. Je kunt erop vertrouwen dat we alle nodige voorzorgsmaatregelen nemen om ervoor te zorgen dat je producten veilig en in optimale conditie aankomen.
- IK HEB MIJN BESTELLING NIET ONTVANGEN? WAT GEBEURT ER NU?
Het spijt ons te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen.Af en toe kunnen pakketten vertraging oplopen en niet binnen de verwachte tijd aankomen. Hoewel deze situaties zeldzaam zijn, kunnen factoren buiten onze controle het logistieke proces beïnvloeden. Als je de levering hebt gemist, maak je dan geen zorgen, we proberen het de volgende werkdag opnieuw. In het geval van vertragingen langer dan 3 dagen, of als je een product ontvangt dat niet goed is voor consumptie, neem dan contact met ons op en we zullen de bestelling opnieuw versturen of proberen een andere geschikte oplossing te vinden.
- IK MIS PRODUCTEN IN MIJN BESTELLING
Het spijt ons te horen dat er producten ontbreken in uw bestelling. Neem zo snel mogelijk contact met ons op om dit probleem op te lossen.